Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Piimatootjad toovad turule uue kaubamärgi “Eesti Piim”
Venemaa kehtestatud embargost tekkinud raskest seisust kutsuvad Eesti piimatootjad üles jooma rohkem piima ning toovad turule uue kaubamärgi “Eesti Piim”.
Piimatootjad toovad turule kaubamärgi “Eesti Piim”. Foto: Raul Mee
Eestimaa piimatootjate ühenduse, tulundusühing EPIKO nõukogu esimees Märt Riisenberg sõnas, et tootjad soovivad uue kaubamärgi turule toomisega kutsuda üles tarbima rohkem piima- ja piimatooteid ning teadvustada, et iga ostja saab kaasa aidata Eesti piimatootmise kestvusele ja Vene embargo tagajärgedega paremini toime tulla. “Igal ostjal on oluline mõju. Kui tarbimine Eestis kasvab, siis ei lõika ekspordi ärakukkumine meie põllumehi nii valusalt,” ütles Riisenberg.
Ta tõi näiteks, et kui iga eestimaalane jooks või ühe klaasi piima päevas rohkem, on see piimatootjatele suur abi – see tähendaks Eesti päevase piimatoodangu lisatarbimist 10% ehk ca 200 tonni. Need numbrid on võrreldavad kogusega, mis varem suunati piimakaupadena Venemaale.
Eesti suurim juhtimis- ja tehnoloogiakonverents Telia Digital Hub toob 14. novembril Tallinnasse esinema nii kohalikke eksperte kui ka hinnatud välisesinejaid. Vaatame lähemalt, mida põnevat pakub tänavune programm tippjuhtidele.